Cihaz montajını kendim yapabilir miyim?
Cihazınızın montajı WATERSTATION yetkili servisi tarafından ücretsiz olarak yapılmaktadır.
Filtre değişimi Süresi ve bakımını kim tarafından yapılıyor?
WaterStation su arıtma cihazınıza ait filtre değişim süresini müşteri hizmetlerimiz sizleri arayarak ve sms yolu ile bilgilendirmektedir. Filtre bakımını yetkili servis personelleri tarafından filtre kartuş değişmek suretiyle yapılmaktadır. Bu sayede taze, lezzetli ve sağlıklı içme suyu imkanınız devam eder.
Su Arıtma Cihazı Elektrikli olmak zorunda mı?
Tamamen bulunduğunuz mekândaki, su basıncı çok önemli bir yere sahiptir. Su Arıtma cihazlarımızın çalışma prensipleri gereği de en az 3-4 bar basınçlı su olması gerekmektedir. Montaj ve kurulum sırasında teknik servisimiz tarafından manometre ile su basıncınız belirlenir. 3 – 6 Bar arası ( Pompasız Model ) daha düşük olması halinde 0 - 3 Bar arası ( Pompalı Model ) tercih edilir. %80 oranında son teknoloji ile Pompasız cihazlar oldukça verimlidir. Yüksek kat veya hidrofor bulunmayan site tarzı ya da kırsal alanlarda pompalı model ihtiyacı doğduğu gözlenmektedir.
Tatile giderken Su arıtma cihazının vanasını kapatmalı mıyım?
Uzun süreli seyahatlerinizde, eğer su arıtma cihazı kullanılmayacak ise cihazınıza şebek girişinden gelen su akışı için konulan vanayı lütfen kapatınız.
Ultraviyole sistemi ile Terz osmoz sistemi arasındaki fark nedir?
UV sistemi atık olmaksızın suda bakteri giderimi yapar. Ters osmoz sistemi ise suyunuzdan %99.9 oranında ağır metal, bakteri, virüs veya tarımsal ilaç vb. diğer tüm zararlı maddelerin arıtılmasını ve suyunuzda atılmasını sağlar.
Taşındığım takdirde, Su Arıtma Cihazımı Türkiye'nin her yerinde kullanabilir miyim?
Türkiye’de başta Büyükşehir illerimiz olmak ile beraber bir çok ilde bayi ve servis ağımız ile hizmet vermekteyiz. Detaylı bilgi için 0850 532 0 282 no lu müşteri hizmetlerinden bilgi alabilirsiniz.