Sepet

© 2020 Waterstation. Tüm hakları saklıdır.

su-aritma-teknik-servis-ve-teknik-destek

Su Arıtma Teknik Servis Ve Teknik Destek

Sağlıklı ve temiz bir suya ulaşmak için satın aldığımız su arıtma sistemleri devamlılık isteyen bir alışveriştir. Su arıtma cihazına sahip olduktan sonra başlayan alışverişte ise en önemli nokta satış sonrası destek ve teknik servistir.. Teknik servis yalnız arıza durumlarında hizmet vermez. Teknik servis su arıtma sistemlerinin kalbi niteliğindedir. Bir cihazı aldıktan sonra bu cihazın her türlü ihtiyacında sizin yanınızda olacak olan kişi teknik servis sorumlusudur.

Teknik servis ekibinde bulunması gereken hizmet ve özelliklerden bazıları şöyledir;

 

  1. Teslim:Ürün satışı gerçekleştikten sonra müşteriye cihazı en güvenilir şekilde teslim etme görevi teknik servisin işidir. Müşterinin talebine karşı en uygun hizmeti sunan ve bu işi en güvenilir şekilde yapan kişide teknik servistir.

 

  1. Montaj: Satın almış olduğunuz cihazı adresinize teslim ettikten sonra başlayan alışverişinizde ilk işlem montaj olacaktır. Ürünün bağlantılarını ve kurulumunu yapmak yine bu ekibin işidir. Bir çok firmanın hizmetine karşın en iyi firma hizmeti sorunsuz bir kurulum ile gerçekleştiren firmadır. Sağlıklı bir montaj sonrası yaşayacağınız su kaçağı veya sağlıklı yapılmayan musluk montajı sizi zor durumlara sokabilir. Bu noktada yine teknik servis en iyi hizmeti sorunsuz bir şekilde gerçekleştiren ekiptir. Montaj sonrası yaşayacağınız su kaçağı veya sağlıklı yapılmayan musluk montajı sizi zor durumlara sokabilir bu noktada yine teknik servis en iyi hizmeti vererek size sağlıklı ve kaliteli bir hizmet sunacaktır.

 

  1. Demontaj: Cihaz kullanıcısının taşınması durumlarında teknik servis size yardımcı olacaktır. Ürünün montaj yapıldığı noktadan sökümünü gerçekleştiren ve bu işlem sırasında cihazınızda herhangi bir arıza durumunun oluşmamasını sağlamak yine bu ekibin işidir. Cihazı farklı bir noktaya götürmeden önce mutlaka teknik servis ekibinden yararlanmak gerekir.

 

 

  1. Ürünün taşınması: Demontaj işlemi yapıldıktan sonra cihazı başka bir noktaya taşıma işlemidir.

 

  1. Kullanımının gösterilmesi: Cihazı satın aldıktan sonra size kullanımını en uygun şekilde göstermek ve bunu uygulamalı halde anlatmakta yine teknik servis sorumlunuzun gerçekleştireceği bir şeydir. Su arıtma cihazınızda meydana gelebilecek herhangi bir arızada ne yapmanız gerektiğini, su kaçağı veya su alamama gibi durumlarda hangi adımları izlemeniz gerektiğini de yine bu ekip size gösterecektir.

 

  1. Bakım onarım ve yedek parça sağlanması: Zaman içerisinde deforme olan parçaları size sağlayacak olan ekip yine teknik servis olacaktır. Cihazınızın periyodik bakımlarını filtre değişimlerini takip eden firma size ihtiyacınız olan yedek parçayı orjinal garantili bir şekilde sunmalıdır. Bu işlemi en sorunsuz şekilde gerçekleştirmekte teknik ekibin görevidir.

 

  1. Müşteri şikayetleri ile ilgilenilmesi: Adresinizde servis verdiğimiz esnada teknik ekibin direk olarak cihazı görerek şikayetlerinize cevap vermeleri ve sorun,  arızanızla ilgilenmeleri olağandır. Müşteri şikayetleri ile ilgilenilmesi noktasında size en iyi kaliteyi Waterstation ekibimiz sağlayacaktır.

 

  1. Hızlı çözüm: Teknik servis ekibimizin yetkili olması işlem ve müdahalelerinizde size hızlı bir çözüm sağlayacaktır. 7/24 teknik destek sağlayan ekibimiz ve çağrı merkezimiz size aynı gün veya ertesi gün için randevu oluşturarak hızlı hizmete karşı hızlı çözüm oluşturacaktır.

 

Bu doğrultuda tüketicilerin satın aldıkları ürünle ilgili beklentileri, gereksinimlerini, bakımlarını giderecek ürün özelliklerinin yanı sıra ürün ile ilgili herhangi bir eksiklik durumunda gerekli olarak hizmetleri de kapsamalıdır. 

 Tüketici ürün kullanımı süresince ortaya çıkabilecek her türlü problemin, arızalanmanın çözümünü pratik bir şekilde ister. Bu durumda tüketici, teknik servisin ne kadar dikkate aldığını ve bu hizmetin nasıl bir ilgiyle sağladıklarını her zaman gözlemlemelidir. Teknik servis hizmeti kadar, çalışanın davranış tutum ve yaklaşımıda oldukça önemlidir.

 

Blogger: Büşra Kaya

 Şeyda Ayaz   2019